![]() |
Kuva voi olla vaikka palvelun lopputuotteesta |
Tämä ei tarkoita sitä että kuvat pitäisi ottaa itse, vaikka sekin olisi ainakin omaperäisempi vaihtoehto. Siitä miksi kuvia ei kuitenkaan kannata ottaa itse (jos ammattisi ei ole valokuvaaja), olen kirjoittanut aiemmin blogissani ja voit lukea siitä täältä .
Yrityksen kannattaa panostaa siihen että viestintä näyttää siltä miltä yrityskin näyttää. Kuvan tulisi tällöin olla yksilöllinen ja räätälöity. Vain silloin kuva antaa asiakkaalle totuudenmukaisemman ja muista erottuvan kuvan. Ja kun yrityksen kuvat sekä webissä että printtiaineistossa tehdään ammattitaidolla ja huolellisesti, nostaa se yrityksen profiilia vastaavasti ammattimaisemmaksi.
Kannattaakin hyödyntää ammattivalokuvaajan palveluita ja rakentaa yrityksellesi kuvasto jota käyttämällä erotut positiivisesti ja kotimaisesti markkinoilla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti